Н А К А З

Про підсумки реалізації ІІІ етапу науково-методичної проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді у сучасних умовах»

Під час реалізації ІІІ етапу проблеми були враховані досягнення та недоліки початкового впровадження моделі школою та методичні рекомендації, надані КВНЗ ХАНО .

Відповідно на початку навчального року перед педагогічним колективом було поставлено ряд наступних завдань:

· Продовжити діагностичну роботу через анкетування, опитування, спостереження

· Поглибити роботу з батьківською громадою через залучення батьків до проведення виховних заходів, екскурсій, майстер-класів тощо

· Продовжити співпрацю з соціальними інститутами селища

· Залучати учнів до проектно-рольової діяльності

· Сприяти гармонійному розвитку особистості дитини через розвиток мисленнєвої діяльності на уроках та позаурочний час через участь в конкурсах та олімпіадах, предметних заходах

· Підвищувати культуру спілкування через активізацію комунікативності учнів

· Поглиблювати ціннісні орієнтації молоді через волонтерську діяльність та опанування сучасних реалій життя

· Сприяти економічній (фінансовій) соціалізації молоді.

Для реалізації поставлених завдань у робочий навчальний план закладу у варіативній частині були поставлені курси соціалізуючого характеру: «Етика» (5 кл.), «Українознавство» (5 кл.), «Запорука здорового способу» (6 кл.), «Вчимося бути громадянами» (7 кл.), «Основи споживчих знань» (8 кл.), «Корисні навички» (8 кл.), «Людина і світ професій» (8 кл.), «Культура мовлення» (8 кл.), «Фінансова грамотність» (10 кл.).

Позаурочна робота будувалась на основі діяльнісно-комунікативного підходу черезрозвиток самоврядування, волонтерського руху, залученню підлітків до суспільно-корисної праці. З метою забезпечення належних умов для охоплення безоплатною позашкільною освітою та змістовним дозвіллям дітей продовжували працювати гуртки різних напрямів : вокальний, хорового співу, «Юний стрілець», «Юний художник», «Рукоділля», «Страви української національної кухні».

Важливу роль у процесі соціальної адаптації та соціалізації дітей відіграла шкільна соціально-психологічна служба.

Громадсько-активна позиція школи у створенні соціалізуючого простору виявилася у налагодженні і підтримці партнерських стосунків з ресурсами, що існують у громаді:

· Нижньосірогозьким районним центром соціальних служб у справах сім'ї, молоді та спорту;

· Територіальним центром надання соціальних послуг для населення;

· соціальними службами селища (Служба у справах дітей, Служба у справах сім'ї та молоді);

· Нижньосірогозьким Будинком творчості дітей та юнацтва;

· Нижньосірогозькою підстанцією екстреної (швидкої) медичної допомоги;

· Молодіжною превенцією Нижньосірогозького ВП Каховського ВП ГУНП в Херсонській області;

· районним Центром зайнятості.

Завдяки співпраці школи з даними установами провадилася просвітницька, профілактична, профорієнтаційна робота з учнями та батьками. З метою недопущення протиправної поведінки підлітків у вечірній час діє громадська організація «Злагода» з представників педагогічного колективу, батьківського загалу, представників селищної ради.

Алгоритм впровадження науково-методичної проблеми у 2016-2017 н.р.

Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі

Мета:

оновлення змісту освітньої діяльності навчального закладу, форм і методів взаємодії з іншими соціальними інститутамина основі розробленої структури (моделі) соціалізуючого освітнього простору.

Завдання:

1. Впроваджувати інноваційні засоби соціалізації особистості в сфері загальноосвітньої освіти, які впливають на ефективність формування соціальних компетентностей, необхідних для входження в соціум.

2. Реалізовувати модель інноваційного соціалізуючого простору, яка б сприяла підвищенню ефективності соціалізації дітей та учнівської молоді.

3. Підвищувати рівень професійної підготовки педагогічного працівника до здійснення соціалізації особистості.

4. Підтримувати соціальне партнерство зі всіма суб'єктами моделі.

5. Здійснювати поточне діагностування заданих параметрів.

Етапи реалізації проблеми:

І етап - 2013-2014 р.р. – мотиваційно-настановчий

ІІ етап - 2014-2015 р.р. – проектувальний

ІІІ етап - 2015-2017 р.р.; – формувальний

ІV етап - 2017-2018 р.р. – результативно-оцінювальний


Кiлькiсть переглядiв: 330

Коментарi