Єдина науково-методична проблема

«Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору»

Етапи реалізації проблеми:

І етап - 2018-2019 рр. – мотиваційно-настановчий

ІІ етап - 2019-2020 рр. – проектувальний

ІІІ етап - 2021-2022 рр. – формувальний

ІV етап - 2022-2023 рр. – результативно-оцінювальний

Мета проєктувального етапу:

Удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, підвищення науково-теоретичного й загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності педагогів; розвиток їх творчої ініціативи, формування в них готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку щодо реалізації компетентнісного підходу до підвищення рівня соціалізації особистості в умовах створення нового освітнього простору.

Завдання:

1. Організувати навчально-методичних семінарів із питань розбудови єдиного освітнього простору навчального закладу: особистісно-орієнтованого навчання, технології партнерства учнів на уроках і в позаурочній діяльності

2. Створити творчі групи з питань створення єдиного освітнього простору в умовах реформування освіти та реформи децентралізації влади

3. Впровадити методичні заходи щодо розвитку професійної компетентності педагога з питань реалізації наскрізних ліній навчальних програм: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».

4. Визначити ефективність напрямів практичної реалізації технології партнерства учнів на уроках і в позаурочній діяльності.

5. Розробити методичні рекомендації з удосконалення педагогічних умов організації освітнього простору щодо формування ключових компетентностей педагогів та учнів

6. Визначити напрями інноваційної діяльності педагогічного колективу, що сприяють соціалізації учнів в умовах створення єдиного освітнього простору.

7. Укласти угоди про спільну діяльність (або підтримувати соціальне партнерство) з усіма соціальними партнерами, які згодні стати суб’єктами освітнього простору

8. Розробити проєкт моделі нового освітнього середовища закладу загальної середньої освіти

Звіт щодо виконання поставлених завдань етапу - текстова версія, презентація

Кiлькiсть переглядiв: 2649

Коментарi