Керівник МО - Дежкіна Олена Вікторівна,

Кишкань Юлія Валеріївна

Зінченко Тетяна Леонідівна


/Files/images/історії.JPG

Проблемна тема МО вчителів історії та правознавства
«Формування життєвих компетенцій на уроках історії та правознавства»
Основні напрямки роботи МО вчителів історії та правознавства:

- вивчення та аналіз основних нормативних документів у галузі освіти, навчальних програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій, педагогічної періодичної преси;

- створення організаційних умов та надання практичної допомоги вчителям історії та правознавства для безперервного фахового вдосконалення, підвищення професійної компетентності та створення позитивного педагогічного іміджу;

- трансформування наукових ідей у практику діяльності учителів історії та правознавства;

- організація ефективної системи методичної роботи шляхом удосконалення діяльності мікроструктур методичного об’єднання, спрямованих на розвиток творчої індивідуальності вчителів історії та правознавства;

- залучення педагогів до експериментальної та науково-дослідної роботи у галузі впровадження нових освітніх методик і технологій навчання та виховання;

- проведення експертного оцінювання якості та результативності навчально-виховної роботи учителів історії та правознавства відповідно до державних освітніх та освітньо-кваліфікаційних стандартів, планів, програм;

- організація методичного забезпечення підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання;

- організація заходів по роботі з талановитою учнівською молоддю;

- проведення інформаційно-просвітницької роботи шляхом створення інформаційної мережі, каталогів, картотек, банків педагогічної інформації, випуск методичного вісника тощо.

ЗАВДАННЯ МО на 2018-2019 навчальний рік:

- забезпечити реалізацію вчителями змісту та вимог нового Закону України « Про освіту», Державного стандарту повної загальної середньої освіти, нових навчальних програм з історії та правознавства;

- забезпечити програмно-методичний супровід роботи вчителів історії та правознавства в 5, 6,7,8,9,10,11-их класах за новим Держстандартом повної загальної середньої освіти;

- вивчити психолого-педагогічні основи діяльнісного підходу до навчання та виховання, ознайомитися з педагогічним досвідом побудови навчально-виховного процесу на основі діяльнісного підходу;

- організувати обмін кращим досвідом організації навчально-виховного процесу з історії та правознавства в межах МО шляхом взаємовідвідування уроків та позакласних заходів, презентацій досвіду на засіданнях МО тощо;

- підвищити рівень професійної компетентності педагогів шляхом участі у методичних заходах шкільного, районного та обласного рівнів

- продовжити роботу з обдарованими дітьми, розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької роботи;

Вітаємо переможців І (шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії та правознавства

/Files/images/20181024_114218.jpg

Величко Валентина, 7-А - ІІ місце, «Історія»

Кривіцька Юлія, 7-А – І місце, «Історія»

Сташко Валерія, 7-А - І місце, «Історія»

Гурчик Олена, 8 кл. – ІІІ місце, «Історія»

Даховник Софія, 8 кл. - ІІІ місце, «Історія»

Жданова Єлизавета, 8 кл. – ІІІ місце, «Історія»

Овраменко Тетяна, 8 кл. – ІІ місце, «Історія»

Альохіна Олена, 9-А - ІІ місце, «Історія»

Дежкін Давид, 9-А - ІІ місце, «Правознавство»

Спесівцев Микола, 9-А – ІІ місце, «Історія»

Шутак Ілона, 9-А - ІІ місце, «Правознавство»

Величко Анастасія, 9-Б - ІІІ місце, «Правознавство»

Кеделідзе Карина, 9-Б - ІІІ місце, «Історія»

Мелешко Олександр, 9-Б - ІІ місце, «Історія»

Полівода Карина, 9-Б - ІІІ місце, «Історія»

Конюх Сергій, 10-Б - ІІІ місце, «Історія»

Савченко Ерік, 10-Б – ІІ місце, «Історія»

Шкарупа Микита, 10-Б – ІІ місце, «Історія»

Кiлькiсть переглядiв: 136

Коментарi

  • Алла

    2016-10-08 09:04:13

    Ще не читала...