• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Соціально - педагогічний супровід адаптації п’ятикласників

Соціально - педагогічний супровід адаптації п’ятикласників

2018-10-12

/Files/photogallery/732/IMG_20181023_103034.jpg

Перехід учнів із початкової школи до середньої справедливо вважається кризовим періодом. Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів та соціальних педагогів свідчать про те , що цей етап неминуче повязаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим. Учням , які звикли до певних порядків початкової школи, потрібен час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя. Часто зовнішні зміни збігаються у часі з початком фізіологічних змін в організмі дітей. Усе це , безперечно , відбивається на успішності. Тому з метою виявлення дітей з труднощами адаптації та попередження дезадаптації п'ятикласників соціальним педагогом, Сапун О.О., було проведено такі діагностичні методики: дослідження шкільної мотивації (методика «Шкільна мотивація») та діагностика рівня тривожності ( шкала Тейлора, адаптація М.М. Пейсахова). За результатами діагностики було проведено бесіди " Що мене тривожить?", " Що б я змінила в класному колективі".

Кiлькiсть переглядiв: 205

Коментарi