/Files/images/P81024-083224.jpgВ 1-А класі Нижньосірогозької ЗОШ продовжуються цікаві, пізнавальні та розвивальні ранкові кола. З теми "Роботи" здобувачі освіти розширили уявлення про предмети, що полегшують працю людини, створюють комфорт, систематизують знання про призначення й використання комп'ютерної техніки, розвивають пізнавальний інтерес, мислення, увагу, вивиховують інформаційну культуру

"Однією з найважливіших особливостей творчості педагога є те, що об'єкт його праці- дитина - постійно мінлива, завжди нова, сьогодні не та, що вчора. Наша праця -формування людини, -і це накладає на нас особливу, ні з чим не порівнянну відповідальність. "В. О. Сухомлинський.

/Files/images/P81024-083925.jpgКожен учитель намагається використовувати такі форми і методи навчання, що зацікавили б навчальним матеріалом, заохочувати вчитися, що сприяє досягнень високого рівня знань учнів. Такі, інтерактивні форми роботи, особистісно-орієнтований та диференційований підходи, упровадження інноваційних технологій навчання у практику, допомагають зацікавити учня на уроці, розвивають його здібності.

Однією з таких практик є ранкові зустрічі, що допомагають вчителеві у створенні спільноти в класі. Ранкова зустріч- це зустріч на початку дня всієї групи дітей з педагогом. Їй присвячують 20хв,щоби створити позитивну атмосферу у класі на весь час перебування дітей у школі. Учні збираються, щоби привітати одне одного,вислухати думки друзів про певне питання, поставити та обговорити питання. Такі цікаві форми роботи проводять вчитель початкових. кл. Смірнова О. В. та асистент вч. Черняк І. В. зі своїми здобувачами освіти 1-А класом.

Групова робота - це цікаво !

/Files/images/P81011-111810.jpgРеформування початкової освіти - перший крок у рамках упровадження Нової української школи, без успіху якої неможливе щасливе життя молодих громадян України у ХХІ сторіччі. У початковій школі продовжується гармонійний розвиток дитини, виховання її загальнолюдських цінностей, підтримання життєвого оптимізму, розвиток самостійності, творчості й допитливості. Тому уроки першачків повинні мати діяльнісний, компетентнісний та творчий характер.

Провчившись 10 тижнів в НУШ, наші маленькі здобувачі освіти познайомились один з одним ближче, дізналися про деякі особисті схильності друзів. Тим легше дітям стає опановувати навички колективної роботи.

/Files/images/P81109-123540.jpgЗавдяки мобільності нових парт, одержаних від держави, об'єднувати учнів для роботи у групах стало швидко та зручно. Під час групової роботи діти привчаються обєднуватися заради спільної мети, розподіляти обовязки, по черзі користуватися навчальним приладдям.

Так, на уроці з дизайну та технологій діти створювали групову гру "Танграм" з геометричних фігур. Складання "Танграму" - це не лише цікаво, а й розвиток фантазії, творчості та удосконалення дрібної моторики рук молодших школярів. Педагоги школи і надалі планують використовувати групові форми роботи, а малеча нехай отримує радість від колективного творіння та спілкування.

Смірнова О.В., вчитель 1-А кл.; Черняк І.В., асистент вчителя 1-А кл.

Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього рух

/Files/images/46246737_333533153894366_7399552369752539136_n.jpgНайдорожчий скарб людини - це його життя.

З цим гаслом в 1-А класі Нижньосірогозької ЗОШ І-ІІІ ступенів до Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху було проведено зустріч з інспектором СРПП капітаном Селезньовим С. Ю.

Сергій Юрійович розповів першокласникам для чого потрібно виконувати правила дорожнього руху, провів вікторину "Чи знаєш ти дорожні знаки? ". А також познайомив маленьких чомучок з новим електромобілем та спецприладами. Діти дізналися як поліцейські машини зберігають та економно використовують природні ресурси.

/Files/images/46240433_333533413894340_8136471455262048256_n.jpgШколярі отримали задоволення та масу позитивних емоцій від спілкування.

Активно відповідали на питання, керуючись власним досвідом, розповідали вірші, а на згадку подарували смайлика та квіти.

Дехто з них навіть оголосив, що тепер точно в майбутньому буде здобувати професію поліцейського.

Педагоги висловлюють щиру подяку начальнику Нижньосірогозького ВП майору поліції Метелю В. В. та інспектору СРПП капітану Селезньову С. Ю. за співпрацю та небайдужість до виховання молодого покоління.

Новій українській школі – новий український вчитель

З метою підвищення престижності педагогічної професії та заохочення вчителів до особистісного і професійного зростання Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 р. за № 1180 було затверджено «Положення про сертифікацію педагогічних працівників». Нововведення, що здійснюється на добровільних засадах, передбачає експертне оцінювання професійних компетентностей учасників шляхом вивчення практичного досвіду їх роботи, самооцінювання власної педагогічної майстерності через створення електронного портфоліо та оцінювання фахових знань та умінь через незалежне тестування, що організовується Українським центром оцінювання якості освіти та регіональними центрами.

На засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів Нижньосірогозької ЗОШ І-ІІІ ст., директор школи Клочко О.А. та заступник директора з навчально-виховної роботи Кишкань Ю.В. зустрілися з педагогами, перед якими першими постало питання впровадження Нової української школи. Саме освітяни І ступеню школи стають тими, хто вже розпочав втілювати нові принципи та підходи освітньої реформи в життя. Під час круглого столу вчителі опрацювали Положення про сертифікацію та вимоги Програми незалежного тестування фахових знань та умінь вчителів початкової школи. Голова методичного об’єднання Чебукіна Г.В. відзначила, що створення нового освітнього простору вимагає від педагогічних працівників високого рівня професійної майстерності та володіння методиками компетентнісного навчання, новими освітніми технологіями. Під час круглого столу кожен вчитель зміг висловити свою думку, обговорити пропозиції, поділитися досвідом.

Підсумком засідання стало прийняття рішення щодо створення динамічної групи вчителів початкової школи, яка більш глибоко опрацює Програму незалежного тестування фахових знань й умінь учителів початкової школи та затвердженням плану роботи Школи вчителя НУШ з подальшим висвітленням у «Куточку сертифікації» та на шкільному сайті. Одностайно вирішили педагоги впроваджувати елементи НУШ на уроках в 2-4 класах та набувати фахового досвіду через відвідування уроків у 1-х класах.

Кiлькiсть переглядiв: 195

Коментарi