І етап - 2018-2019 рр. – мотиваційно-настановчий
ІІ етап - 2019-2020 рр. – проектувальний
ІІІ етап - 2021-2022 рр. – формувальний
ІV етап - 2022-2023 рр. – результативно-оцінювальний
Удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, підвищення науково-теоретичного й загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності педагогів; розвиток їх творчої ініціативи, формування в них готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку щодо реалізації компетентнісного підходу до підвищення рівня соціалізації особистості в умовах створення нового освітнього простору.
Завдання:
1. Організувати навчально-методичних семінарів із питань розбудови єдиного освітнього простору навчального закладу: особистісно-орієнтованого навчання, технології партнерства учнів на уроках і в позаурочній діяльності
2. Створити творчі групи з питань створення єдиного освітнього простору в умовах реформування освіти та реформи децентралізації влади
3. Впровадити методичні заходи щодо розвитку професійної компетентності педагога з питань реалізації наскрізних ліній навчальних програм: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».
4. Визначити ефективність напрямів практичної реалізації технології партнерства учнів на уроках і в позаурочній діяльності.
5. Розробити методичні рекомендації з удосконалення педагогічних умов організації освітнього простору щодо формування ключових компетентностей педагогів та учнів
6. Визначити напрями інноваційної діяльності педагогічного колективу, що сприяють соціалізації учнів в умовах створення єдиного освітнього простору.
7. Укласти угоди про спільну діяльність (або підтримувати соціальне партнерство) з усіма соціальними партнерами, які згодні стати суб’єктами освітнього простору
8. Розробити проєкт моделі нового освітнього середовища закладу загальної середньої освіти
Звіт щодо виконання поставлених завдань етапу - текстова версія, презентація