З метою ознайомлення з інноваційними методами та формами формування базових компетентностей сучасних школярів, формування готовності учнів до використання знань і вмінь у повсякденному житті та відповідальної соціальної поведінки;стимулювання прагнення вчителів до пошуку та творчості, 08 листопада 2018 року на базі Степненської ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Саніна Н.О.) було проведено районне методичне об’єднання вчителів художньо-естетичеого циклу з теми «Формування ключових компетентностей учнів засобами уроків художньо-естетичного циклу на засадах нової української школи».
На семінарі були присутні: методист КУ «Нижньосірогозький районний методичний кабінет» відповідальний за психологічну службу району Мануйленко Н.М., вчителі музичного мистецтва: Федорець І.М., Мозгова Н.В., (Нижньосірогозька ЗОШ І-ІІІ ступенів), Бойко Т.С., вчитель образотворчого мистецтва (Нижньоторгаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Пінкова Ю.А., вчитель музичного мистецтва (Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів).
Досвідом своєї роботи з даного питання поділилась вчитель музичного мистецтва Степненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Саніна Н.О. (проведено відкритий урок на тему «Хорова музика»).
Федорець І. М. ознайомив слухачів з презентацією «Формування ключових компетентностей учнів засобами уроків музичного мистецтва» та розкрив формування предметних, міжпредметних і ключових компетентнстей на уроках музичного мистецтва.
Вчитель Мозгова Н. В. розкрила своєю презентацією тему «Застосування наскрізних змістових ліній на уроках художньо-естетичного циклу», які доцільно втілюються тільки через відповідні мистецькі трактування, приклади і методи навчання.
Пінкова Ю. А. та Бойко Т. С. презентували порадник «Ключові компетентності на уроках музичного та образотворчого мистецтва».
По закінченню семінару Мануйленко Н. М. ознайомила присутніх з методичними новинками музичного та образотворчого мистецтва, роздано рекомендації та поради до теми.
Парадигмою професійної діяльності кожного вчителя трудового навчання є те, що по закінченню курсів підвищення кваліфікації не кожен має можливість у процесі подальшої професійної діяльності повсякчас "тримати руку на пульсі" та бути обізнаним стосовно тих інваційних процесів, які безперервно відбуваються в освіті.
Проведення обласних, районних, міжрайонних семінарів та майстер-класів безперечно надають змогу підвищувати власний професійний рівень освітян, але найбільший (найдієвіший) результат, без сумніву, досягається під час вільного спілкування з колегами, предметних бесід, обміном досвіду й т.п.
19.10.2018 року було проведено міжрайонний семінар із залученням науково-педагогічних працівників Херсонської академії неперервної освіти.
Отримати нову інформацію та знання з цієї актуальної теми приїхали 240 педагогів з різних районів та міст Херсонської області: Херсона, Нової Каховки, Каховки, Голої Пристані, Олешківського, Білозерського, Голопристанського, Бериславського, Каховського, Новотроїцького, Нововоронцовського, Каланцачького, Верхньорогачицького, Скадовського, Чаплинського районів. Це свідчить про те, що інклюзивне навчання стрімко розвивається і педагоги гостро відчувають необхідність у додатковому навчанні та методичній підтримці.
Ґудзики бувають різної форми і кольору, особливо до дитячого одягу: квіточками у вигляді ягідок, тварин, бантиків, метеликів.
Усе частіше ґудзики використовують для оздоблення аплікації, сумок, предметів інтер’єру, м’яких іграшок.
Часто їх пришивають замість очей в тварин, зображують на аплікаціях.
У гуртку «Рукоділля» діти мають можливість познайомитися з найбільш популярними видами рукоділля: вишивка (у тому числі вишивка стрічками, ізонитка), плетіння з бісеру, створення м’якої іграшки.
На заняттях гуртківці не тільки набувають корисні навички, а й розвивають такі якості, як старанність, уважність, наполегливість, акуратність, допитливість.
Це корисно знати не лише чоловікам, але й їхнім дбайливим дружинам. Вміння правильно зав'язувати краватку - одне з найважливіших в арсеналі справжнього чоловіка і турботливої дружини. На сьогоднішній день існують десятки способів створення вузлів, і кожен з них залежить від особистих переваг. Усіх їх об'єднує одне - вони роблять чоловіків елегантними.
Наші дівчатка з 8 класу навчилися зав'язувати краватку 7 способами:
1. Простий вузол
Цей вузол гарно виглядає з товстими краватками і підходить для високих чоловіків.
2. Четвертний вузол
Чинний чемпіон серед краваток! Його популярність обумовлена простотою та універсальністю.
3. Подвійний вузол
Це вузол компактної форми. Відмінно підходить для сорочок з довгим комірцем. Краватка повинна бути з м'якої тканини, і не дуже короткою.
4. Віндзор
5. Пратт
Винахідник вузла Джеррі Пратт працював у торговельній палаті США. Протягом 30 років Пратт зав'язував свою краватку власним вузлом, відмінним від інших, перш ніж ведучий Дон Шелбі «відкрив» його і розповів про це в ефірі місцевого телебачення в 1989 році.
6. Елдрідж (складний, але ефектний)
«Елдрідж» - нестандартний, складний та ефектний вузол краватки, який зав'язується в 15 кроків. На відміну від переважної більшості краваткових вузлів «Елдрідж» зав'язується за допомогою переміщення вузького кінця.
7. Краватка-метелик